Tuesday 1 March 2011

Kasihanilah otak aku~ TT^TT

....السلام عليكم
arini memang otak aku penat!!

kepenatan yg berganda-ganda!!!
rasa mcam nak mati ja..

tak! tak! tak!!
dah mati dah......


esok lagi penat nak perah otak......

malam ni aku kena study banyak2!!

dah la esok exam subjek yg konfem boleh membunuh aku!!!!
OH TIDAK!!!!!!!!!!

kenapa??!!
mengapa??!!
cén fáth??!!
pourquoi??!!
почему??!!
por quê??!!
γιατί??!!

terseksa jiwa raga!!!!!!!!!!
UWAA~~~!!!!

dah la aku demam.....
teruk la tu...!!!


p/s: korang ingat tak makhluk ALLAH yg membengangkan aku aritu?? 
tak ingat???? ta pe, tak pe... korang boleh baca post aku yg lpas2
aku dah ok dah dgn dia..

yeahhh~!!!!
happy je rasa 'cause dah baik dgn dia!!

lagi satu p/s: korang rasa aku patut pecah masuk bilik peperiksaan ambik kertas soalan utk exam esok tak??
hehehehehehehehehehe......
 










No comments:

Post a Comment

...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

What Would I Called A Files of History