Sunday 27 February 2011

Prince Charming

Assamualaikum & salam sejahtera sya ucpkn.. dah2 la tu MinaKuMina oii~ 
udah2 la tu jdi YB, makcik oiiiiiii~~~~~~~~

nyibuk la kau, miss 2nd personality yg dduk kat bdn aku ni!! <ehh???? (O o O)?



jgn risau, jgn risau.. sbnrnya cik MinaKuMina kita ni dh terpengaruh dgn novel 'Prince Charming' karya Ratu Bulan....


"wat lemah jntung aku je minah ni!" 





<kwn imaginasi aku









okey!! arini aku nak crite pasal novel 'Prince Charming' ni
ok????

kisah dia mcm ni.....

heroin dlm crite ni nama dia Nurul Izzati @ nma glamour dia Nurul. 
kisah hidup dia yg tunggang langgang b'mula apabila dia mengoyak carta 'Prince Charming' di sklh dia..
sejak tu, timbul la plbagai mslh dlm hidup dia~ 
knapa?
sbb carta 'Prince Charming' tu ada 'sumpahan'! jgn risau, jgn risau crite ni bkan crite hntu @ thriller..
ヾ(=^▽^=)ノ
antara kmlangan yg dia hdpi adalah hmpir dlnggr!! 
tpi dia t'slmt sbb ada 'Prince Charming' slmtkan dia.. hoho
tpi mesti la xkan abis camtu je, boring la kan??
crite ini dsmbung dgn Nurul xnmpk siapakah jejaka malaya yg mnylmtkannya..
yg dia nmpk cma 'Prince Charming tu pkai jaket rasmi  kelab bola sepak sklh dia..
jual asam betul la Nurul ni..
lpas tu dia tekad nk cri siapakah jejaka malang eh.. ehh.. silap jejaka malaya yg slmtkan dia tu

nk tau lbih lnjut??
bli & bca la sndri novel tu
nak hrapkan org je..... 

korang nak tau sape 'Prince Charming' aku??
jeng..jeng...

mempersembahkan 'Prince Charming' MinaKuMina 

1st: Yusuke Yamamoto
  

2nd: Haruma Miura
 

3rd: yg ni klu x aku nk ltak Aizdean tpi konfem akan dtentang abis-abisan oleh Kak Ash.. jdi aku decide 'Prince Charming' aku yg ketiga ialah....
Cho KyuHyun (Super Junior)
 
pe mcam??
ok x??
he3..
gedik btul!!
kcik2 dh pkir psal 'Prince Charming'
ni la bdak sekolah zman skrg, asyik mengatal je!!!
he3
kpd pmnat2 3org ni,
jgn marah, jgn marah.....



yg ni la Aizdean klu korang nk tahu...
actually dia bknlah 'Prince Charming' aku pun.. 
sbab? 
sbab aku cma mnat+kagum je mcam mna dia bleh b'jya jadi pnyanyi kat ngra matahari terbit nuh...
 


jdi ksmpulannya...........
aku sja ja nk buat gempak kat atas nuh tulis dia 'Prince Charming' ke-3 aku
so, Kak Ash & pemnat2 Aizdean, jgn msuk ICU lagi ye...
klu dh on the way tu, ptah balik, ptah balik
doktor2 kat hospital tu xlarat nk layan heart attack korang yg beramai-ramai tu..
hahahaha..




No comments:

Post a Comment

...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

What Would I Called A Files of History