Saturday 26 February 2011

Re: Who Are Your Favorite Bleach Characters

sape character from bleach yg aku suka ekk??










1st: Renji Abarai 
 
2nd: Ichigo Kurosaki 

3rd: Byakuya Kuchiki 

sebab aku suka dorg??
hehehe...
sebab character dorg sbijik mcam perangai aku, 
gila2 punya olang! (; ̄◇ ̄)┘kecuali Byakuya Kuchiki yg mana dia sorg yg COLD & COOL

aku ni memang seorg otaku yg berjaya lagi successful!! hoho..(^ O ^)
xcaya?? korang xtgk lagi koleksi komik2 aku!
sikit punya banyak!! bertimbun2 smpai rak aku xcukup tempat nak letak.. dahsyat giler la!
bila aku kira balik berapa yg aku hbiskan utk bli komik2 tu.. haih 
dkt seribu aku abis beli komik2 tu!!

seribu RINGGIT ye bukan seribu rupiah!!
banyak gila duit yg aku 'sedekah' dkat pmilik2 kdai komik yg aku singgah g membazir duit..
dah la aku ni memegang status 'student mithali'!! (tuih!!)
ek ena.. 
dulu tiap2 ari aku bwak komik2 & novel aku ke sekolah (jgn tiru p'buatan ini, ini melanggar peraturan sekolah nmanya)

pulangkan duitku!! (puntianak harum sundal malam)



DUITKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






No comments:

Post a Comment

...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

What Would I Called A Files of History